Procurement and Admin Officer

CÔNG TY TNHH PANEL PLUS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Office Supply Management: Manage office supplies, coordinate with vendors for replenishment, and ensure the office is well- stocked.
- Document Preparation: Assist in the preparation and updating of factory- related documents, reports, and presentations.
- System Improvement: Actively participate in and provide suggestions for enhancing the management systems of relevant departments.
- Coordination: Collaborate with relevant departments to ensure the efficient delivery of products to the factory. Handle returns or claims if products do not meet the required standards.
- Additional Responsibilities: Perform other tasks as assigned.
- Administrative Management: Oversee administrative tasks, including maintaining records, filing, and managing correspondence.
- Delivery Management: Monitor and follow up on deliveries to ensure timely arrival.
- Policy Compliance: Strictly adhere to procurement policies and directives from executives or supervisors.
- Purchase and Sourcing: Procure products, materials (both local and international), and services, as well as manage various contract work to meet specifications or Terms of Reference (TOR), while securing the best prices and purchase terms.

Yêu cầu công việc

- Good English written and verbal communication.
- Proven working experience 5 years, within furniture or interior design industry is preferable.
- Bachelor’s or Master’s degree in marketing or a related field.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-21 19:40:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement and Admin Officer - Mã tin đăng: 4690866. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 32/47 Trương Hoàng Thanh, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây