Procurement Assistant Manager (Packaging & Food)

HIGHLANDS COFFEE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role Description
This position will be responsible for leading each the sourcing category group (in which each group can include at least one of these cat: Packaging, Food Raw Material). In addition, serve as a direct contact responsible for building and managing relationships with key vendors and internal stakeholders in driving global sourcing initiatives that category. This individual for each category will have background in the category industry, knowledge of S2P strategic procurement capabilities, logistics and import/export
Responsibility
These are the essential position responsibilities. Other duties and responsibilities may be assigned in the interest of organizational and business necessity. Focus will be around having the right product from the right business partner in the right place at the right pace for the right price!
· Identify and implement strategic processes and technology to drive efficiencies across team. This should include sourcing processes, score carding and compliance.
· Perform market analysis, competitive shop and identify emerging trends
· Vendor contract management.
· Supplier Lifecycle performance management to maximize profitability and achieve financial objectives.
· Align with Global category strategic sourcing team with the goal of development, empowering and executing company initiatives
· Drive procurement execution by ensuring timelines are met while maintaining constant collaboration with NSO (new store opening), Manufacturing, IT and others team.
· Perform Product and Sourcing presentations for executive team
· Lead Cost Savings continuous improvement initiative to improve company sourcing strategy.
· Work collaboratively with related departments to deliver the lowest possible total cost of goods for the scope in charge.
· Lead negotiations with suppliers and deliver best total value including quality, cost, services and access to innovation of the category in charge. These should include lead time, terms, MOQ’s and serve as the procurement and contract expert resource for assigned capex.
· Lead all RFP processes and provide final approval for the execution of new products, project.
· Conduct e- sourcing for project RFX
· Dashboard report – Cost variance
· Procurement spend analysis.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
• At least 5 years hands on experience in procurement, sourcing and supplier relations/negotiations
• English proficiency required
• Excellent understanding of should costing and financial return models for suppliers
• Solid understanding of strategic sourcing and supply chain principles for QSR Mutli- Site retail F&B chain
• Information Technology – Proficiency in computer programs, especially Microsoft office application
• Demonstrate extensive knowledge in all products for food & beverage retail industry.
• Skills (Ability to):
- Respond quickly to urgent situations
- Strong project management and analytical skills with continuous follow up to ensure completion of required task
- Negotiating service and commercial supply agreements.
- Customer oriented, Easy to engage with strangers
Working time: 8:30 – 17:30 Monday to Friday
Location: 127 Nguyen Co Thach, An Loi Dong ward, District 2, HCMC

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-06 01:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement Assistant Manager (Packaging & Food) - Mã tin đăng: 4621144. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: t19/2, khu phố 2, ấp bình thuận, xã thuận giao, huyện thuận an, tỉnh bình duong

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây