CÔNG TY CỔ PHẦN MỸ PHẨM QUỐC TẾ THÙY DUNG
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB FUNCTION
• A procurement executive may also perform monitor supplier performance, prepare proposals and purchase orders, and resolve issues and concerns
• Negotiate prices and contracts with suppliers,
• Ensure the quality and effectiveness of OEM products.
• Purchase goods and services for the company;
• Manage and develop supplier portfolio;
JOB DESCRIPTION
• Prepare reports on purchases, including cost analyses.
• Cordinating with other department such as R&D, Legal, Finance, Purchasing... in product developing process with OEM partners or purchasing new products.
• Compare and evaluate offers from suppliers.
• Ensure quality of OEM products.
• Follow strictly Product development process as well as other processes of company
• Work with suppliers to make sure projects are on time, on quality, and on budget.
• Build and retain a strong relationship with suppliers.
• Research and evaluate potential vendors/ Sourcing new supplier following plan, business strategy and business/ portfolio growth
• Track orders and ensure timely delivery.
• Prepare contracts and paperwork.
• Negotiate cost, trading terms and pricing.
• In charge of OEM finished product process and new brands purchasing
• Update order details (e.g. vendors, quantities, prices) into internal databases

Yêu cầu công việc

JOB REQUIREMENT :
• 01 year in a similar position, preference is given to candidates with experience in Purchasing or Cosmetic industry
• Good English/ Korean/ Chinese (4 skills) is a must.
• University graduation in the fields of: Economics, Foreign Trade, Import- Export, or related field;
• Experienced in supplier sourcing, quotation analysis & evaluation
• Hard- working, careful, detail- oriented and able to work under high pressure.
• Be proactive and manage work effectively, willing to take on challenges
• Proficient in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and other Procurement systems;
• Excellent analytical skills and a structured approach to problem- solving;
• Good communication, negotiation skill;

Quyền lợi

• 13th month salary and 12 days annual leave
• Professional working environment allows you to grow and develop fast.
• Friendly, autonomous and flexible working environment
• Annual salary increase review (once a year)
• The leadership team is persuasive to employees in all activities.
• Opportunity to participate in many fields based on individual aspirations.
• Probation: 2 months
• Holiday bonus regimes, sickness support
• Insurance according to VN regulations
• Lunch allowance and free snack
• Training abroad opportunities
• Ability to promote quickly based on work results

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 01:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4638990. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Tầng 4 Tòa AD Building, Số 15 ngõ 92 Trần Thái Tông, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây