Procurement Staff (Temporary 09 month or More)

CÔNG TY TNHH EMSA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


I.WHAT YOU WILL DO
-To calculate gross net need for regular materials and make purchase orders (P.Os) based on production plan weekly.
-To send Purchase Order to suppliers.
-To follow up and make sure material got delivered following “just-in-time” strategy and check the availability of materials daily.
-To receive materials together with production.
-To do inventory weekly if any.
-To follow up to get Invoice on time and check carefully info in the invoice.
-To book receipt note and invoice info into purchase system and arrange payment request.
-To get purchase requests for non – materials from other department and to source supplier with the best prices, give recommendation with manager for choosing suppliers and to arrange purchase orders.
-To prepare and report weekly and monthly cash plan.
-Together with the manager to manage raw materials warehouse stock at lowest value as possible
-To prepare contracts of materials if contracts are expired or new contracts.
-To make a forecast for some special material based on production plan and supply chain management.
-Together with the manager to analyze, evaluate suppliers’ performance and build up partnership with vendors/suppliers.
-To prepare all reports of requested material consumption.
-To inform directly to the manager about problems such as delay delivery, quality of material, running out of stock… and to recommend the solution.
-To report directly to Head of Procurement.
-Other jobs assigned by General Director.

Yêu cầu công việc


II. WHAT YOU NEED
-College/University Graduation.
-At least 2 years work experience.
-Good computer skills (MS Office, Internet, …)
-Intermediate English Skill.
-ERP-system SAP experience is a plus.
-A good team player with the ability to work independently and under pressure whenever necessary.
-Work place: at Nam Tan Uyen Extension Industrial Park, Binh Duong Province
-Transportation will be provided for employee who is living in HCMC and Binh Duong town
-Start to work: 26/12/2019.
III. WHAT WE OFFER:
‒Competitive salary
‒ Professional working environment
‒Attractive career development perspective
IV. HOW YOU APPLY
‒Please email your updated CV in English with the details of your current and expected salaries, your earliest date of work starts and a recent photograph to Mr. Tan – HR&GA Manager and Ms. Ho Thanh Thuy HR&GA Assistant Manager
‒Only applications with the full information provided shall be considered and only selected candidates be informed.

Quyền lợi





Attractive career development perspective/ Cơ hội đào tạo, phát triển nghề nghiệp





Competitive income/ Lương thưởng cạnh tranh





Working time: Monday - Friday


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-14 19:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement Staff (Temporary 09 month or More) - Mã tin đăng: 973965. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Đường Bình Chuẩn 67, KP. Bình Phước B, P. Bình Chuẩn, TX. Thuận An, Bình Dương.

Thông tin chung

Ngành nghề
Sản Xuất, Thu Mua/Vật Tư/Cung Vận, Hoạch định/Dự án
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây