Project Admin

WALL STREET ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Project document controlling
- Collaborate with relevant departments (Legal, Finance, Design team, Vendors....) to ensure all project documentation such as full set of drawing, BOQ, vendors contract, firefighting document, construction licenses, quotations, etc. are approved before the contract start.
- Arrange and archive records of all documentation and reports in both digital format and hard copies.
- Assist manager to ensure all the handover document with vendors, landlords, and internal parties are completed and recorded properly.
Meeting coordination and minute- taking:
- Scheduling meetings: arranging project meeting and ensuring timely communication among team members and stakeholders.
- Minute- Taking: during meetings, Project Administrator document key decisions, assigned tasks, and next steps.
Payment controlling
- Create the Purchase Request (PR) for approval once having the BOQ and/or Variational Order approved.
- Follow up the payment term, claim process by checking the invoice, supporting document and making the payment request according to the agreement and reports deviations if any for all projects assigned.
Project coordinator and Reporting
- Follow up project schedule & collect questions, complaints, feedback from clients and report to manager on time.
- Ensure all required reports to relevant parties are updated and reported in timely manner.
- Check the site report from vendor vs project schedule and report if any deviations
- Assist the Country Project Manager to update the project timeline and highlight if it is out of track.
- Support the project team to prepare the relevant meeting with internal and external vendor and take note to follow up.
- Work with construction vendor to prepare all required document to support the construction at site.
The above statements are a snapshot of the duties and responsibilities of the role and are not intended to be an exhaustive list.

Yêu cầu công việc

Required Competencies
- Multitasking ability
- Understand PR, PO process
- Motivated, resourceful, proactive and able to pay attention to details
- Able to manage document, BOQ and project contracts.
- Ability to work on tight deadlines and under pressure
- Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and Outlook
- Good organizational skills
- Ability to work effectively both independently and as part of a team
Qualification and Experience Required
- Bachelor&039;s degree in any fields
- 2- 4 year experience in similar roles
- Candidates with experience from construction business is a plus

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 13:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Project Admin - Mã tin đăng: 4397283. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây