Project Admin

WALL STREET ENGLISH
Mức lương
15 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Schedules and maintains calendar of appointments, meetings and travel itineraries, and coordinates related arrangements.
Answers phone calls with regards to inquiries, researching and resolving problems requiring knowledge of department policies and procedures.
Carries out special projects and assignments as requested. May be responsible for coordination/planning and execution of special events and conferences for client, department and/or office events.
Administers the department/business unit record keeping system; updates various department/business unit records and publications; ensures that department/business unit files are maintained in accordance with company policies and procedures; reviews requests for information and determines the appropriateness of release.
Serves as an administrative liaison to others within/outside the department/company regarding administration issues in areas such as accounting (expense reports), marketing (proposal collateral, client events), mapping and research (client research).
Performs administrative duties such as conducting research, updating and maintaining databases, preparing company forms and maintaining confidential files.
Takes independent action on handling requests; determines the appropriate course of action, intervenes where necessary, and acts as a liaison between departments.
Coordinates data from a variety of sources for inclusion in technical reports and presentations; performs independent research and prepares information for special projects as assigned.

Yêu cầu công việc

Excellent written and verbal communication skills.
Computer literacy, with excellent oral and written communication and presentation skills.
Requires knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and/or commissions. Conducts basic financial analysis.
Ability to effectively present information.
Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers.
Bachelor degree or equivalent. Understanding of technical items
Calm manner, able to work under pressure and with changing demands and priorities.
Must have a strong command of the English language and excel in the areas of spelling, grammar and punctuation.
A minimum of 3 years experience in a similar role and/or training.
Requires in- depth knowledge of company operations, policies, and procedures.

Quyền lợi

Competitive salary
Annual Leave of 15 days & Premium Healthcare
Quality facilities and teaching resources
Free access to our Wall Street English course
Dedicated academic management team support and training

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-15 14:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Project Admin - Mã tin đăng: 4420483. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây