Project Admin

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
500 - 700 usd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Project admin is an integral role to support the daily operations to be smooth and stable. This role will be responsible for administration, attendance check, payroll record, raising tool issues, bugs related to MS team, preparing PC and requesting related accounts for new hires and other admin support tasks.
Responsibilities
➢ Provide administrative support as needed.
➢ Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
➢ Attendance check, payroll record, make sure it is accurate before sending to HR team.
➢ Stationery order.
➢ Set up engagement for teams.
➢ Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
➢ Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
➢ Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy.
➢ Plan meetings and take detailed minutes.
➢ Update and maintain office policies and procedures.
➢ Assigned task by line manager.
➢ Document and follow up on important actions and decisions from meetings.

Yêu cầu công việc

• Able to work independently.
• Good English
• Diligent, meticulous, proactive, and have can- do attitude.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Able to work in a high- pressure environment and good cooperation with cross- departments
• Have at 2 years’ experience in administrative services or related fields.
• Attention to detail and number.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.

Quyền lợi

Insurances followed Vietnamese Labor Law.
Monthly Salary (Basic + Allowance) is 500- 700 USD.
Activities: Employee engagement activities

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-05 14:55:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Project Admin - Mã tin đăng: 4257597. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây