Project Coordinator (Contact/CallCenter Service)

Mức lương
$ cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Involved monitoring project plans, schedules, work hours, budgets, and expenditures, organizing and participating in stakeholder meetings, and ensuring that project deadlines are met in a timely manner. The services provided to customers shall be in accordance with the Service Standards from transcosmos’ Client.


· Work with Outbound Manager (OM) on project budgets and expenditures.


· Attending Weekly, Monthly and Quarterly Meeting with Client to share insights and highlights of operation


· Together with OM, create a project management calendar for fulfilling each goal and objectives.


· Problem-solving skill and be able to break out issues into actionable actions


· Being the contact point to communicate with Trans-cosmos’s client on a daily basis for all aspects of Call-Center operation


· Maintaining and monitoring project plans, project schedules, working hours for project members.


· Documenting and following up on important actions and decisions from meetings.


· Preparing necessary presentation materials for meetings.


· Determining project changes.


· Providing administrative support if needed.


· Ensuring projects adhere to frameworks and all documentation is maintained appropriately for each project.


· Assess project risks and issues and provide solutions where applicable.


· Chair and facilitate meetings where appropriate and distribute minutes to all project team members.


· Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.


· Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation


Yêu cầu công việc


·   Minimum of 2-year experience in related field


·   Advance or above level of English


·   Experience in managing to performance targets desired.


·   Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.


·   Exceptional verbal, written and presentation skills


·   Strong personality and leadership


·   Extroverted Management Type


Quyền lợi

  • Laptop

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Phụ cấp thâm niên

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-06-04 15:50:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Project Coordinator (Contact/CallCenter Service) - Mã tin đăng: 1354686. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn , Dịch vụ khách hàng , Quản lý điều hành
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/07/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây