{Pullman Hai Phong}Duty Manager / Quản Lý Trực Ca

KHÁCH SẠN 5 SAO PULLMAN HẢI PHÒNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngô Quyền, Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Ensures VIPs guests receive special attention
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Responds to guest needs and resolves related problems
- Provides functional assistance and direction to all departments.
- When on night shift, performs duties per the Night Managers duties
- Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
- Report daily activities in logbook
- Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
- Fully conversant with all hotel emergency procedures
- Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
- Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
- Checks billing instructions and monitors guest credit
- Reports directly to and communicates with the Front Office Manager or their delegate on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
- Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
- Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.
- Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales
- Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
- Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
- Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Supervises and directs Reception & Bell team personnel.
- Provides input for Front Office meetings.

Yêu cầu công việc

- Bachelor&039;s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- Problem solving and organizational abilities
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Good writing skills
- 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA

Quyền lợi

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e- learning platforms, career development opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-27 03:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin {Pullman Hai Phong}Duty Manager / Quản Lý Trực Ca - Mã tin đăng: 4450185. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN 5 SAO PULLMAN HẢI PHÒNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây