Purchasing Admin/ Administrative Officer

CÔNG TY CỔ PHẦN GREEN SPEED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage supplies stock, placing and tracking orders and other logistic activities.

Contact suppliers for quotations, issue purchase orders, monitor order status and receive goods.
Participate in goods ordering and receipt operations for Purchase request/order in eBuy system, inventory check and assist in liquidation if necessary.
Handle logistic activities: Draft contracts, send for revisions, submit for signing and stamping and manage customs documentation.

Maintain and execute routine activities of the Development Center.

Monitor and backup data of the center.
Monitor the schedule of routine activities within the department and coordinate with other departments to ensure activities are conducted on schedule,
Logbook management: close, open, and regularly check the logbook records.
Distribute and archive correspondence (e.g. letters, emails and packages)

Maintain Development center calendar and schedule event

Book meeting rooms as required
Manage business trips of staff (Invitation letter, visa, flight ticket, travel insurance, accommodation)
Manage the logistics for expatriates coming to Vietnam for business purposes (visa and/or resident permit, work permit, accommodation) InternalSchedule in- house and external events

Others

Other duties as may be requested by the Development center Head.

Yêu cầu công việc

Graduated from college; additional degree in Office Administration is an advantage
Proven work experience as an Administrative Officer, Administrator or similar role, at least 1 year.
Experience with office management software like MS Office (MS Excel and PowerBI, specifically)
Proficient in reading, writing, and speaking English fluently.
Attention to detail.
Excellent written and verbal communication skills
Strong organization skills with a problem- solving attitude
Solid knowledge of office procedures

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-23 05:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Admin/ Administrative Officer - Mã tin đăng: 4586028. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Số 17 Đào Duy Từ, Đông A, Dĩ An, Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây