Purchasing Manager/ Trưởng phòng Thu mua

SHERATON GRAND DANANG RESORT & CONVENTION CENTER
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Understand and adhere to relevant workplace health and safety standards. Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation, and related Hotel and Starwood Policies.
Control and verify all other expenses incurred by purchasing department staff and approve their respective expense vouchers (other than house bank transactions).
Adhere to all Marriott food safety procedures and keep a register of all suppliers and follow up with regular supplier premises inspections.
Select suppliers impartially based upon cost, ability to meet product specifications, efficiency and quality of their operations, delivery on a timely basis as required and ability to source goods locally to avoid lengthy importation delays.
Conduct interviews with suppliers, representatives and obtains information, specification, quotations, on any items required and handles subsequent correspondence and negotiates for procurement.
Follow up on outstanding orders and advising operating departments of status Study and analyze market changes in terms of products and prices. Anticipate drastic market fluctuations which might affect the hotel supply or its costs.
Establish product specifications with relevant Department Heads.
Analyses market trends to anticipate likely price fluctuations, for the purpose of maintaining inventory either for long or short time periods.
Maintaining food purchasing specifications, conduct regular in sections of incoming goods for weight, quality and quantity, minimum and maximum stock levels, reordering size, delivery lead time etc to enable efficient inventory management.
Coordinate and follow- up all hotel needs with other outside parties, especially the owning co.
Placing orders with supplier to ensure timely delivery to satisfy hotel requirements and to trace delivery to ensure operational needs are met.
To manage all purchasing requirements of the Hotel ensuring the Purchasing Policy and Procedure for the Hotel is followed and adhered to.
Liaising with suppliers, representatives. Visits the market for pricing information and availability of product.
Align management style, working practices and conduct with Sheraton Danang&039;s Vision, hotel policies. To comply with Sheraton Code of Conduct at all times.

Yêu cầu công việc

Minimum of 3 years of experience required, depending on the size of the property.
University Degree, preferably in Finance, Accounting or Supply Chain/Logistics.

Quyền lợi

100% Service charge, full insurance, healthcare plan and 24 hours insurance.
Great discount on room rate and F&B for associates, family and friends.
A lot of opportunities for training, development and internal promotion.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-02 16:00:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Purchasing Manager/ Trưởng phòng Thu mua - Mã tin đăng: 4244862. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON GRAND DANANG RESORT & CONVENTION CENTER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây