QA Manager

LIVE PAYMENTS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Mentor other QA team members and assist them with domain knowledge.
Establishes and defines appropriate quality benchmarks and criteria for products and applications.
Coordinates product testing processes and may participate in product testing.
Ensures QA team productivity and identifies opportunities for greater efficiency and quality improvement.
Conveys quality benchmarks and criteria to the QA team, software development team, and relevant stakeholders.
Develops, implements, and manages processes to ensure that products and applications meet required specifications for quality, functionality, and reliability before delivery.
Lead QA process improvement initiatives and maintain and continuously improve existing test development processes and practices.
Leads training activities on QA- related topics.
Enhances testing capabilities guided by standard best practices, policies, and procedures.
Identifies and analyses issues, bugs, defects, and other problems, particularly when problems recur in multiple products; recommends and facilitates solutions to these issues.
Manages QA team on hiring, discipline, performance reviews, and resource allocation.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Qualifications and experience

University Degree Qualified in a Tech or Business field.
Experience working in the payments and financial services industries an advantage.
Over 10 years of experience in software testing.
Experience with automated testing frameworks and integrating automated testing into the CI/CD pipeline will be an advantage.

Key skills

Over 5 years of experience leading quality assurance teams.
Strong analytical and critical thinking capabilities.
Familiarity with QA best practices and methodologies for designing, implementing, and automating processes.
Proficient in aligning testing strategies with business objectives.
Exceptional time management abilities with a track record of meeting deadlines.
Proven ability to develop and implement quality standards effectively.
Outstanding communication skills that promote open dialogue and mutual respect among stakeholders.
Effective in taking ownership of business outcomes and motivating teams to take responsibility for their decisions.
Extensive testing expertise in the entire software development life cycle and various test cycles, including Regression, Functional, Systems, Stress & Scale, Smoke & Sanity.

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

- Fully social insurance according to Vietnam Labor Law
- Full salary on probation
- Performance review twice a year
- Annual health check and vaccination
- Annual leave: 14 days/ year + 01 day off for birthday leave
- 13th month salary and performance bonus
- Premium Health Care Insurance (covering for spouse and children)
- Personal Learning & Career Development Program (15.6 millions VND/ year)
- Laptop provided (Macbook/Window)
- Attractive career path
- Health Scheme Program
- Free parking, coffee, snacks, etc
- International and friendly working environment
- Regular team dinners and team building activities

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-10 00:40:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA Manager - Mã tin đăng: 4270621. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LIVE PAYMENTS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây