QA Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Propose external and internal training needs to support the department’s human resource development.
Managing procedures, sampling plans, results before transferring to related departments and sending to customers.
Establishing methods of supervision and handling of inappropriate products.
Issues related to product quality before shipment.
Participate in the recruitment, training, and development of the department’s staff to meet current and future job requirements.
Plannitng and coordination of all audits and customervisists (e.g audits, visits, 1st production)
Managing, operating and directing all relevant activities of Quality department.
Building control, maintain and update standards, certificate ; all the certification on time: HACCP, HALAL, SMETA, BRC, BAP, IFS, RSPO…
Ensure a systematic and consistent approach in developing and controlling standardized procedures, information, quality control, etc., between Trang and Dary factories.
Coordinate with relevant departments in researching, designing, trial- producing, and launching new products to the market. Proactively provide feedback and input (based on experience, customer standards, legal regulations, market requirements, and actual factory conditions) until a consensus is reached before final confirmation with the customer.
Building and controlling production procedures/ processes.
Establish control methods.
Training tasks: Develop training plans on standards, procedures, food safety and hygiene knowledge, and other related knowledge for all relevant departments and units as needed, including workers, staff, and management levels.
Planning of associated equipment calibration according to national or international standards.
Conduct periodic performance evaluations, and implement reward and disciplinary actions for employees and workers.
Advise the Board of Directors on quality issues. Develop a Quality Management System, organizational structure consistent with the functions and responsibilities of the department.

Yêu cầu công việc

TOEIC for English level and good communication.
Mastering the Food Safety Law, having knowledge of HACCP system standard, BRC.
Having a high sense of responsibility at work and good moral character.
Graduated from University or higher with a major in food technology or fields related to food majors.
Good competency in solving issues.
Good competency in analysis, evaluation and forecasting.
Good skills in communication and persuasion.
Excellent skills in presentation, analysis, and report writing.
At least 5 years of working experiences in the food industry, of which at least 2 years of experiences working as Quality manager at large companies and corporations, priority if worked in seafood manufacturing / exporting companies/ industrial food.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-13 21:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
19/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA Manager - Mã tin đăng: 5145402. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây