QA/QC (BPO - Dayshift)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
20 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month- to- date and year- todate rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
Support management focuses on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.
Monitor, evaluate agent’s writing skill, technical knowledge.
Be responsible for compliance audits, case handling issues/process issues, and maintain zero compliance issues in the team.
Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)

Yêu cầu công việc

Have at least 6 months of experience in QA in BPO, Contact center industry
Demonstrated willingness and ability to learn about IT, Technical Support, and high- tech project environments. The candidate will be expected to pass a knowledge checkpoint and progressively take on related responsibilities.
Experience in managing quality performance targets is desired.
Demonstrated problem- solving skills, strategic and analytical capabilities.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent in writing and reading English skill and interpersonal communication skill.

Quyền lợi

20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Full working equipment will be provided.
90% contribution of the gross salary to social insurance.
An employee who works at night (10 PM- 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance.
Salary range up to 20 mil Gross.
Annual Health Checkup for employees who have worked for at least 6 months from the date of signing the official labor contract.
Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Salary at 100% during the probationary period.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-20 17:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA/QC (BPO - Dayshift) - Mã tin đăng: 5224866. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây