QC Manager

VETC VIET NAM JOINT STOCK COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Team Management:
- Provide guidance, support, and mentorship to team members to enhance their skills and performance.
- Lead and manage a team of up to 20 manual quality control specialists.
- Conduct regular performance evaluations and provide feedback to team members.
Project Quality Management:
- Collaborate with project managers, Product Owner and stakeholders to establish quality goals and objectives.
- Test Plan and Test Strategy building
- Experience in Test Performance is highly preferable.
- Define and monitor key quality metrics and KPIs to track project progress and identify areas for improvement.
- Develop and implement quality assurance processes and standards to ensure project quality.
Quality Reporting:
- Propose solutions and strategies to address quality issues and drive continuous improvement.
- Analyze quality data and trends to identify patterns and opportunities for improvement.
- Prepare and present regular quality reports to the QC Director and other relevant stakeholders.
Team Building and Development:
- Foster a positive and collaborative team environment to enhance team spirit and morale.
- Identify training needs and opportunities for skill development within the team.
- Organize team- building activities and initiatives to strengthen team cohesion.
Cross- Functional Collaboration:
- Participate in cross- functional meetings and initiatives to address quality- related issues and drive process improvements.
- Collaborate with other departments, including development, product management, and customer support, to ensure alignment on quality goals and objectives.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

- Problem- Solving: Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to identify issues, propose solutions, and drive resolution.
- Communication Skills: Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to effectively communicate with team members and stakeholders at all levels.
- Experience: Minimum of 3 years in a leadership or managerial role with large scale team.
- Team Management: Proven experience in managing and leading teams, preferably in a software development or IT environment.
- Quality Assurance: Deep understanding of quality assurance processes, methodologies, and best practices.
1 | 2- Leadership: Strong leadership abilities, with a focus on inspiring and motivating team members to achieve their best

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Opportunity to work at a large corporation with a dynamic, developing environment and high talent density;
Performance bonus and annual holiday bonuses;
Opportunity to contribute to the development of society through creating an ecosystem of technology- leading products;
Competitive salary in the market;
Premium health insurance for individuals and families.
Opportunities for continuous advancement and development with an evaluation mechanism once a year and immediate recognition of contributions;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-13 18:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QC Manager - Mã tin đăng: 4890391. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 167 Trung Kinh, Cau Giay, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây