Quality Assurance Call Center(Call Center)

CÔNG TY TNHH VIETNAM CONCENTRIX SERVICES
Mức lương
13 - 16.5 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Monitors, evaluates and / or audits a sampling of inbound and/or outbound calls and other contact methods including chat and email
Participate in quality task forces with Business stakeholders (Quality Leadership, Operations, Client, Account Management, and Resource Unit partners); complete phone time to keep current on programs (as applicable)
Support management focus on review of key drivers, metrics and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals
Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies
Participate in internal quality audits (e.g. periodic audits of existing processes to determine process control and efficiencies) designed to improve overall contact quality and recommend changes
Participate in calibration sessions/call listening sessions with Quality staff, Delivery, and clients to ensure scoring consistency and best practices
Meet departmental productivity requirements (e.g. number of calls monitored per month, number of emails evaluated, etc.) and reports results of evaluations to appropriate Business stakeholders (Quality Leadership, Delivery Team, Client, Account Management, and Resource Unit partners)
Contribute to maintaining forms and legends documents

Yêu cầu công việc

Self- starter, sense of urgency and works well under pressure.
Associates Degree in related field from a four- year college or university with 3- 5 years of experience preferred.
Strong attention to detail.
Strong communication skills, both written and verbal.
Demonstrated ability to multi- task and meet timelines o deliverables.
Proficient in Microsoft Office.

Quyền lợi

Inssurance 100%
14 annual Leave
100% Salary in probation
healthcare 24/7

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-15 23:25:20

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assurance Call Center(Call Center) - Mã tin đăng: 3936834. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 5, Tòa nhà QTSC1, Lô 34, đường số 14, Công viên phần mềm Quang Trung, phường Tân Chánh Hiệp, quận 12, TPHCM.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây