Quality Assurance Officer/Specialist

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
17 - 22 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

We’re looking for a Quality Assurance to be responsible for the overall service quality of the team, business and physical compliance. Maintain a high and consistent level of support quality across the team.
About us: We are, iTechwx, established in mid- 2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One- Stop Digital Transformation Service to our customers aiming to become an IT outsourcing company. Renowned for delivering premium Contact Center and IT support services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
You will :

Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team. Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, Drivers, Attributes, etc.)
Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.
Make recovery call for risky cases to minimize high- risk cases to drive CSAT.
Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non- voice.
Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month- to- date and year- to- date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.

Key Measure:

A common quality language regarding processes and improvements used in the organization Knowledge of key principles of quality management distributed in the organization
Successful implementation of process improvements

Yêu cầu công việc

Have at least 1- year experience in QA in BPO, Contact center industry.
Experience in managing quality performance targets desired.
Available for night shifts (May work one shift during either of the following time slots: 20:00- 5:00 or 23:00- 8:00, onsite at the company office)
Strong determination for KPI achievement.
Excellent speaking and writing in English.

Quyền lợi

Competitive salary depending on experience
90% contributionof the gross salary to social insurance
12 days of annual leave,8 days of sick leave
Annual performance review
Training will be offered
Annual Health Checkup
Full working equipment will be provided
30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
Salary at 100%during the probationary period

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-17 03:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assurance Officer/Specialist - Mã tin đăng: 4563129. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây