Quality Assurance Team Head

CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MTV SHINHAN VIỆT NAM- CHI NHÁNH BÌNH DƯƠNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage Quality Assurance team:
• Quality Assurance call&039;s scope and process
• Set the sampling method with specific criteria such as: total sample size, complaint ratio for those team in scope of QA call
• Managing Team head counts to meet requirements: daily operational activities and targets, resource planning/monitor..
• Review and update related Manual frequently
• Manage Team performance: quality, productivity, shift rotation...
• Review and update Script as/when needed
• Designing and managing call evaluation process end to end.
• Coordinating with relevant department to implement quality projects to improve business processes and services;
Training/Recruitment responsibilities:
• Right people right skill sets
• Provide Technical (workflow, professional) and soft skills training for team members
Reporting & Others
• Responsible for handling and managing related initiatives/programs appointed by Line Managers
• Provide Call evaluation report as per agreed schedules
• Prepare Recon outstanding reports as per agreed schedules
• Other assigned tasks by Head of Customer Service Center/Division Head
• Organize meeting with relevant teams/departments to feedback & discuss about improvement solutions
• Define, assess, monitor and follow- up all Operational Risks and Control
• Other periodic and ad- hoc quality and productivity reports
• Other operational reports

Yêu cầu công việc

Qualification
• Education Background: University graduate (preferably in Economics, Finance, Banking or Business Administration)
Work Experience
• At least 1 years of experience of Quality Control in Call Center or play as QA Associate
• Preferable experience in Project Management
Knowledge
• Proven experience in managing a QA or Call Center
• Analytic mind with Quality Assurance methodology&039;s knowledge (6- Sigma, TQM, ...)
• Manual/procedures/process building up
• Experienced in: Recruitment, training, coaching, reporting & Objectives/goals setting up for the team
• Understanding about SVFC&039;s products
Skills
• Analysis skill and good at numbers
• Evaluation guideline/ Procedures/process,... building up
• Deep understanding about Quality Assurance methodology
• Conflict management
• Agility and adaptability
• Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
• Relationship building & Teamwork
• Attention to detail and quality orientation

Quyền lợi

Training opportunities:
- Language sponsorship: English, Korean
- Professional qualification sponsorship
- Online course sponsorship
Colleagues:
- Friendly and dynamic working environment
Annual leave:
- Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service
- 14- 20 Days of annual leave
- 3 days of sick leave with pay
Benefits:
- Annual health check
- Premium health insurance for employees and their related persons
- Competitive salary
- Guaranteed 13th month salary
- Attractive Bonus (monthly / yearly bonus, incentive)
- Social insurance
- Annual salary review
Other extras:
- Long service award: 5 years, 10 years, 15 years activities (birthday, football, charity etc)
- Engagement and outdoor Quarterly/Yearly Employee Recognition
- Vietnam company trip

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-11 23:45:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assurance Team Head - Mã tin đăng: 4279947. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Quality assurance

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Chi nhánh Bình Dương, Tầng 2, tòa Nhà Aeon citimart, 215A Yersin, Phường Phú Cường, Tp Thủ Dầu Một, Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây