Quality & Continuous Improvement Officer/ Nhân Viên Kiểm Soát Chất Lượng

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT - CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

. Support QCI Manager to lead the Quality and Continuous Improvement process and culture within the hotel.
· At the close of the process ensuring that all Quality projects initiated in the hotel continue and are regularly monitored.
· Prepare the periodical reports to QCI Manager, reporting on the status of each project and achievements made, together with areas of concern.
· Coordinate any necessary training for the implementation of processes with the relevant Departments under the guidance of L&D cum QCI Manager.
· Follow up on focus groups during process development with the areas concerned and also with areas that have completed Quality & Continuous Improvement implementation to constantly monitor effectiveness and compliance.
· Retrieve, analyse and disseminate information from such business tools as IHG’s Guest Satisfaction Tracking System (GSTS), Employee Satisfaction Pulse Survey (ESPS), financial data and other sources of information.
· Support L&D Team to have proper Hotel & Departmental onboarding, Training planning and Management up to the standards of IHG, InterContinental Hotels & Resorts.
· Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
· Identify root causes of problem areas in conjunction with the relevant teams and then work on solutions and develop subsequent new or revised processes ensure that the problems are eliminate; interact closely with the training department and the departmental trainers
· Assist L&D cum QCI Manager with training sessions and activities in building the company’s learning culture.
· Support L&D Team in managing IHG Academy program
. Other tasks as requested from manager

Yêu cầu công việc

Required Skills: Strong background in Operations, noticeably Guest Services/FO Field
· Good communications and writing skills
· Analysis skills
· Photo/video editing, designing skills (preferred)
· Tasks and Project Management
· Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications
· Diploma in Tourism & Hospitality, Business Administration, or equivalent.
Experience
· 1 years of hospitality experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

• 24/7 Accident Insurance
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• Rest & Relaxation Allowance
• Gym room
• Home Leave allowance
• Repatriation allowance
• Competitive salary
• Social Insurance as law
• Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-15 20:15:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality & Continuous Improvement Officer/ Nhân Viên Kiểm Soát Chất Lượng - Mã tin đăng: 4190479. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT - CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây