Quality Control Executive (Tourism)

CÔNG TY EASIA TRAVEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

MAJOR ACCOUNTABILITY/DUTIES
Main tasks
Receive all required information and conduct a quality control report
- Receive feedback form, issues report and tour guide journal from the Operation Department
- Receive issues reports and client feedback from the Sales Department
- Conduct immediate quality control report and send to related departments to resolve urgent issues
- Receive the inspection report from the Product and Operation Departments
- Record received data
- Conduct monthly and annual quality control report and send to related departments
Provide Quality Control for the Operation Department (including guides)
- Coordinate with Operation Department to supervise guide assignment list and create guide loyalty program using results of quality control report and feedback forms
Provide Quality Control for the Sales Department
- Support the Sales Team Leader to improve production knowledge / training to the Sales Department in Vietnam and improve communication and understanding of all market expectations
Provide Quality Control for the Product Department
- Coordinate with the Product Department in Vietnam and SDM of all markets to improve existing products and create new products for important existing clients or new clients
Provide Quality Control for the Marketing Department
- Coordinate with the Marketing Department and SDM of all markets for dedicated marketing materials: blog, newsletter, B2B content review, webinar training, product presentation, etc.
Provide Quality Control for the Contracting Department
- Coordinate with the Contracting Department of all markets to upgrade the quality of suppliers
2
Other tasks
- Conduct inspection trips to review product quality
- Participate in FAM Trips and meet with tourist on the spot, VIPs, and agents if required

Yêu cầu công việc

Competency
- Fluent in English language
- Good communication skills
- Good computer skills (Excel, Word, and Outlook)
- Good analytical and problem- solving skills and strong decision- making skills
- Good planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Characteristics: pleasant personality, positive attitude, open- minded, honest, active and decisive
- Good knowledge of tourism field, including hotel and tourism management
- Self- motivated to learn new concepts and participate in new projects
Experiences: At least one year of experience in a similar position
Education : Bachelor’s or Master’s in Hotel Management/Tourism/Foreign Languages or other related fields

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 02:25:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Control Executive (Tourism) - Mã tin đăng: 4212927. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 33 Phạm Ngũ Lão, Hoan Kiem, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây