Quality Manager

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Planning, Performing, and Supporting all internal and external audits on behalf of the company management.
Directly handle customer feedback on quality.
Monitor, measure, and evaluate performance, skills, working attitude, and completion of the assigned work of all employees in the department.
Closely working with teams (internal and external) to consolidate necessary documents.
Performs other related duties as assigned.
Monitoring all actions to ensure compliance with Quality and Environment regulations, monitors risk and contributes suggestions to the Board of Directors for risk mitigation.
Monitoring the timely completion of corrective and preventive actions on NCRs, and CARs.
Ensuring that products adhere to quality standards.
Contributing and working closely with department Managers for future improvements and/or systems enhancement.
Preparing and providing quality reports to management and customers on a weekly, monthly, and quarterly basis when required.
Managing the implementation/deployment of system enhancements/new systems at work.
Monitoring all quality- related activities of the company.
Creating, supervising, and maintaining Quality Management policies and procedures by ISO 9001 & 14001 standard requirements
Timely handling of nonconform actions in the company, and at the same time discussing with the Board of Directors to offer improving solutions and prevent the recurrence of nonconform actions.
Controlling documents including document management systems, documents, and reports, produce.

Ensuring the Working Environment, Health, and Safety (EHS).

Yêu cầu công việc

· Bachelor’s Degree or more in Quality Management, Technical or related fields.

In- deep understanding of quality standards and quality management and monitoring processes
Minimum of 5 years of experience as Quality Manager.
Strong written, verbal, and presentation skills in both English and Vietnamese
Ability to read and interpret all internal/external quality documents (records/manuals etc.)
Strong analytical and problem- solving skills, detail- oriented, with strong follow- through
Good management, training, planning, and control plan skills.
Knowledge about ISO 9001, ISO 14000
Ability to speak effectively before groups of customers or employees of the organization.
Fluently in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, …) and Outlook.
Knowledge of tools, methods, and control and assurance quality concepts.

Good health, be able to work under high pressure, enthusiastic.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-14 22:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Manager - Mã tin đăng: 4811186. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây