Quality Manager / Assistant Quality Manager

KHÁCH SẠN JW MARRIOTT PHÚ QUỐC EMERALD BAY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Managing Quality Assurance Goals
• Conducts monthly audit to ensure compliance with company and brand standards
• Facilitates process improvement teams, assuring use of the systematic processes, and improvement is achievable and measurable.
• Coaches managers on adopting the Total Quality Management leadership style.
• Assists with regional and/or company- wide implementation of company best practices.
• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.
• Directs property quality efforts to address critical customer requirements.
Managing Quality Tools
• Ensures that management practices at all levels are aligned with quality tools by providing training in quality sciences.
• Uses data collection methods to compile, display, track, and analyze defect trends.
• Analyzes issues and identifies trends.
• Demonstrates and communicates key drivers of guest satisfaction for the brand’s target customer.
Managing the Guest Experience
• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken.
• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Models service behaviors that meet or exceed guest expectations.
Report to General Manager

Yêu cầu công việc

• 2- year degree from an accredited university in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major 3 years experience in the guest services, front desk, housekeeping, sales and marketing, management operations, or related professional area.
OR
• 4- year bachelor&039;s degree in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the guest services, front desk, housekeeping, sales and marketing, management operations, or related professional area.

Quyền lợi

Others to be discussed during interview
Comply with Government Public Holidays.
Joined in the associate activities.
Offered annual allowance of transportation for home leave.
5 working days/week- 2 days off/week.
Accommodation provided (Single room)
Offered 12 vacation days/year.
Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
Offered uniform and laundry service for uniform.
Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
Joined in the Hotel’s training and development programs.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:08:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Manager / Assistant Quality Manager - Mã tin đăng: 4106619. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Khu Du Lịch Sinh Thái Bãi Khem, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây