HUHTAMAKI (VIETNAM) LTD.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Quality Manager
will be responsible for the operations of the Quality Department to achieve the Business Objectives with the best efficiency in terms of legality, quality, expenses and resources; managing and implementing quality control programs, conducting audits, and developing strategies to improve the product quality. He/She will report to the General Manager and lead the Quality Assurance (QA) Team, Quality Control (QC) Team, and Quality Management Representative (QMR) Team.

Conduct internal and external audits to identify areas of improvement and ensure compliance with quality standards
Manage and maintain the organization&039;s quality of product through process control, including documentation, reporting, data analysis and corrective action plans
Lead, manage, coach and develop the QA, QC, and QMR teams
Carry out all job- related supporting activities to "safely produce high- quality products while adhering to legal requirements."
Collaborate with other departments to develop and implement quality improvement initiatives
Develop and implement quality control policies and procedures to ensure compliance with industry standards and regulations
Investigate and resolve customer complaints related to quality issues
Analyze data and trends to identify opportunities for process improvement
Train and educate staff on quality control processes and procedures.

Yêu cầu công việc

Detail- oriented with strong organizational skills.
Minimum of 10 years of experience in quality management, with a proven track record of managing and implementing quality control programs in the flexible packaging industry.
Strong knowledge of quality control principles, industry standards and regulations.
Ability to lead and motivate teams.
Bachelor&039;s degree in a related field (e.g., engineering, quality management, business administration).
Proficient in Microsoft Office and quality management software.
Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively with internal teams and external stakeholders.
​Excellent analytical and problem- solving skills with the ability to analyze data and identify areas for improvement.
Certification in quality management, such as Six Sigma or ASQ, is a plus.
Leadership skills and the ability to manage, lead and motivate a team of quality professionals.
Knowledge of regulatory and compliance requirements related to quality management, including related quality environmental and safety regulations.
Extensive knowledge in Quality Management, Quality Process, Product Safety Control, Quality Risk Assessment and Inspection.
Ability to work in a fast- paced environment and manage multiple projects simultaneously.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-02 10:18:08

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4268955. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HUHTAMAKI (VIETNAM) LTD.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây