Quality Specialist

CÔNG TY TNHH DIEBOLD NIXDORF VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job brief:
To lead the Service Improvement Plan (SIP) and All- Connect (ACDE) Push with continuous improvement initiatives to reduce call rates and improve service delivery to Vietnam Banking and Retail customers.
About the role:
To lead the Service Improvement Plan (SIP) and All- Connect (ACDE) Push with continuous improvement initiatives to reduce call rates and improve service delivery to Vietnam Banking and Retail customers:
Initiate, drive and track improvement plans, including daily “Bad Boys” processes and analyses and actions for DN Vietnam Service to improve service levels and keep track and report on reduction of incidents and calls as result of improvement measures.
Drive the use of data and intelligence from Vietnam customers’ products and c- base to continuously review call rates and processes.
Support the Sales and Service Delivery Managers to engage customers to get on board the All Connect Data Engine (ACDE) and to support the implementation, testings and connection of the customer to ACDE.
Support and provide expertise and training to the local service team to be service- ready for DN Series, to deliver customer solutions and support internal teams to meet their KPIs:
Collaborate with Technical Support on training for Field Service Engineer:
• Work with Service team at L2 level to address and deliver solutions to the whole team. Manage problem escalations via Jira and keep track of the problem tickets on time.
• Synchronizing service ATM install base with Finance team.
• Work with other team members to ensure technical issues have been resolved on time.
• Manage problem ticket issues and coordinate with global support team, Professional Services team to investigate and deploy solution.
ISO Management:
• Coordinate to renew Certificate annually.
• Quality Assurance for ISO.
• Ensure all ISO forms/ policies/ processes be oriented to new employees and well documented.
Employee’s compliance commitment:
• Other job as per sole assignment, transfer or instruction from time- to- time by the reporting line and APAC Leadership Team.
• Give suggestion, solution or report on violation to related person and to take action per agreement.
• Join and support training program/ events and other program as requested.
• Innovation: Contribute to the continuous improvement of DN Vietnam and the company.
• Support Leaders in DN Vietnam to ensure that all DN Vietnam employees comply to company’s rules, policies and regulations at all times.
• Carry out other tasks as and when assigned or needed effectively.
• Adhere and comply with company’s rules, regulations as well as direct supervisor and APAC leadership team requirements at all times.
• Strict adherence and compliance to UK Bribery Act, FCPA, Code of Business Ethics, Diebold Nixdorf Media policy, Conflict of Interest and any other corporate policies: Ensure full understanding of the most recent policies and procedures, provide written confirmation of acceptance when requested and ensure full compliance at all times. Provide certification of compliance whenever requested.
• Support company on observing adherence to company’s rules and regulation from all associates.
KPIs:
Employee must follow the goals, KPI and performance plan set by the company.
Update KPIs and performance evaluation on time and at least twice a year.
KPI as per sole assignment and direction from DN at a certain period.
Those KPIs can change any time upon company’s decision. KPIs to be communicated to employees via written or email communication.
Changing of JD and KPIs: The Company reserve the right to change or revise the JD and KPIs.

Quyền lợi

Phụ cấp xăng xe, điện thoại và công tác phí: tiền xe, khách sạn, công tác phí, lương OT,...

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 15:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Cầu Giấy, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Specialist - Mã tin đăng: 5342850. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Quality specialist

CÔNG TY TNHH DIEBOLD NIXDORF VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job