Quản Lý Bộ Phận Lễ Tân (Customer Service Leader)

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Manage and supervise all functions of customer service and ensure the most effectiveness of the team to comfort residents and tenants.
Administrative tasks:

Instruct residents, contractors of residents about rules procedures related to moving in/out when fit out, residence register, etc
Provide fundamental information for all tenants (only applied to office building)
Provide newspaper for tenants (only applied to office building)
Develop and maintain positive attitude in vocational training programs for customer service
Manage express delivery service
Send messages and letters to tenants
Manage taxi service
Manage Lost Found service
Update timesheets, working schedules of staffs
Manage information about parking lots
Receive all calls from residents or tenants
Well cooperate with engineering team, security service and janitorial service
Manage sub contractors (if required)
Interview and asset customer service officers
Manage access cards

Managing tasks:

Train customer service officers (if required)
Ensure all customer service staffs maintain high standard of appearance, personal
ygiene, uniform, name badge as instructed
Manage and be responsible for productivity of subordinate staffs

Report:

Follow up job requirement list
Create daily checklist for customer service/ front office
Daily logbook

Yêu cầu công việc

Education

Graduate from College or University majoring in Business Administration, Hospitality or a related field.

Communication skills

Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers and other stakeholders.

PC skills

Ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information.

Experience

At least 1- years experience in related fields.

Foreign Language

Proficient English (both speaking and writing);

Key characteristics

Excellent communication, interpersonal and writing skills;
Proactive, competent, flexible and willing to learn;
Excellent organizational and time management skills with the ability to multi- task;
Ability to work effectively under pressure;
Good teamwork, analytical and problem- solving skills;
Good at writing reports and presentations;
Creativity and the ability to utilize initiative;
Business related knowledge and a good sense of current issues.

Quyền lợi

Personal health insurance
12 days of fully paid annual leave
Commitment to 13th- month salary\
Training in relevant tasks and skills in the field of Building Management
Full salary social insurance coverage

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-16 04:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Bộ Phận Lễ Tân (Customer Service Leader) - Mã tin đăng: 5275189. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SAVILLS VIETNAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Quản lý bộ phận lễ tân tại tỉnh/thành