Quản Lý Chăm Sóc Khách Hàng

MEDIASTEP SOFTWARE
Mức lương
30 triệu
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You will be working at the newest O2O e- commerce platform at Viet Nam. English – Chinese – Vietnamese spoken. You will lead the customer service team and provide the best customer service to our customers.
We are looking for Customer Service Leader to join our team and provide the best service to our customer
YOUR SKILL AND EXPERIENCE
• Team leader experience: at least 2 years, team size from 10
• Forecast of daily workload and peak time, plan to complete backlog but still maintain KPIs.
• Willing to travel as needed to meet clients and attend events for renew, upsell, …
• English or Chinese: fluently
• Develop training plans for your team members.
• Proactive at solving problem, collaborate with other groups / departments to achieve business goals.
• Experience with e- commerce/logistic industry or relevant industries.
• Willing to support customers every time they need.
• Monitor and improve processes to improve KPIs, customer experience, and work productivity.
WHY WILL YOU LOVE WORKING HERE?
• 13 + 14th bonus
• 15 days annual leave
• Annual trip
• Insurance full gross salary
• KPI bonus
• Base salary: negotiable (20- 30 gross)

Quyền lợi

Bảo hiểm y tế

To ensure your health and wellbeing, you have various medical plans to choose from depending on your situation and unique needs. From partial up to full medical coverage, we got you covered.
,

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

,
Ever feel stuck with your career? We don&039;t hire you simply because we needed to fill an empty slot. Together, we will help you shape and grow your career so you can progress further and rediscover your true sense of purpose at work.

Sức khoẻ

As much as we care about our business, we also care for every one of our employees&039; wellness. To keep you happy at work, we provide a range of self- help services and facilities that you can use at any moment.
,

Bảo hiểm

Unexpected things may happen at unexpected times. We cover basic insurance costs for you and your loved ones in case of emergencies or unfortunate events. You can also upgrade your plan any time you want.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-26 13:20:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4313062. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Quản lý chăm sóc khách hàng

MEDIASTEP SOFTWARE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây