Quản Lý Điểm Bán/Nhà Hàng (Unit Manager)

CÔNG TY TNHH 4C RESTAURANTS VIỆT NAM
Mức lương
20 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Production:

Make proposition to complete and improve SOPs, Kitchen Book
Ensure company high hygiene standard by following Kitchen SOPs.
Always be up to date with the Menu of our restaurants.
During rush hours act as front of house staff.
Strictly follow Front of House SOPs and reach the “delivery time per order” KPIs.
Plan on weekly basis the volume of products to be pre- prepared (pasta, dough, sauce, etc..).
Follow receipt cards to ensure the quality and consistency of each dishes delivered.

People:

Report negative behavior to HQ and suggest action plan.
Follow the employee 365 on- boarding checklist.
Escalate down communication from HQ to Unit team members
Responsible of recruiting and building the UNIT team
Managing the planning and shift of the team as per SOPs
Drive by example, be a leader that support the team they need.
Be pro- active and work closely with HR on sourcing and interviewing profile.
Provide evaluation of the team when requested by HQ and support people growth.
Manage conflict between team members to reach our retention target and keep high employee engagement.
Provide training to ensure the team to be able to follow SOPs.

Procurement:

Report maintenance and/or non- food purchase request directly to HQ.
Avoid “out of stock” situation and follow PO process with HQ to ensure constant supply (food, packaging, utilities) for the unit to run smoothly.
Assist on finding suppliers to be sourced locally.
Follow procurement SOPs and tools.

Customer Satisfaction:

Ensure good rating across all our restaurants of the UNIT to reach 4.8 stars and above.
Provide suggestions for increasing revenue and optimizing the working process for the company
Manage customers complaints received through different channels

Admin:

In case of emergency or blocker, contact the head of operation for support.
Prepare the related documentation for monthly KPIs
Pre- opening: support on administrative task if required to open local unit.
Follow daily inventory check list
Report monthly inventory of the Unit to HQ as per SOPs
Suggest improvement ideas and SOPs optimization.
Pre- opening: assist the Head of Operation and visit location as per technical requirement.

Yêu cầu công việc

At least 3 years of experience in the same position in chain restaurants
Honest, transparent and open
Critical thinking
Strong communication and reporting skills
English is a must
F&B operation and management experience
Computer skills (Word, Excel, PowerPoint, ...)
Flexible in problem- solving while providing visibility to HQ

Quyền lợi

01 day- off per week
SI, HI, UI contribution as per the law
Meal allowance, split shift allowance
Accident insurance 24/24
8 working hours per day

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 00:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Điểm Bán/Nhà Hàng (Unit Manager) - Mã tin đăng: 4385837. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH 4C RESTAURANTS VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây