Quản Lý Hành Trình (Cruise Manager)

CÔNG TY TNHH DU THUYỀN BHAYA
Mức lương
20 - 30 triệu vnđ
Địa điểm làm việc
➢ đảo tuần châu, tuần châu, tp. hạ long, quảng ninh - thành phố hạ long (quảng ninh)
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Insure operating standards, rules and regulations are maintained on the board
Prepare the contingency solutions and handle the unexpected araising incidents, issues during the cruise.
Cooperate with Sales/Marketing staffs to organize events
Responsibility for daily, weekly & monthly reports to Operation Manager/ Operation Director
Collaborates with Tour Guides on fun and safe excursions
Collaborates with Captain to insure a smooth sailing. Insures boat safety, security and emergency preparedness. Maintain and control on board passenger and crew safety
Cooperate with accounting department to do the monthly inventory
Review passenger list before the arrival of cruise
Maintain customer satisfaction, handle complaints and ensure the best service for clients
Report all the small maintenance to DOO- Technical Dept & QCC; record the service issue which relating to long term maintenance. Assign standby staff to help technical dept if needed during dry dock period
Take care & manage guest relations for all inspections/ FAM trips on (to the) board, VIP handling
Welcome guests in Cruise Center, inform the regulations, activities, program for guests, take care of guests during the cruise until disembarkation
Supervise and train all the staffs on boat; Mentors, motivates the crews and resolves crew issues
Suggest the solutions of service improvement and cost reduction
Assist to control the cost, increase the selling revenue & profits, conduct monthly
Check and supervise the quality, hygiene of food & beverage for guests & crew, hygiene of guest room and public areas on board
Inform to related dept about all the complaint, bad comments with GCC and send the internal investigation report for any case happened during cruise shift
Creates a positive and memorable passenger experience

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

High team work
Good at communication
Good at leadership skills
University qualification upward
Training skills
Good at organization
English fluency- At least 3 years experience of Supervisor or HOD in hospitality services.
Customer service

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

We provide our staff with:

Annual leave, insurances will be following to Vietnam Law and as company&039;s regulations.
Professional work environment.
Very attractive salaries that commensurate with work experience.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-05-28 09:49:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Hành Trình (Cruise Manager) - Mã tin đăng: 595236. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: 47 Phan Chu Trinh, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Giám Sát Dịch Vụ, Du Lịch
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây