Quản Lý Nhà Hàng (OMasake)

MASTERISE GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Recruitment & Training:
- Develop and implement training programs focusing on High- end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.
- Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).
Operational Setup:
- In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.
- Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front- of- house operations.
Menu & Beverage Collaboration:
- Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.
- Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).
Procurement & Equipment Setup:
- Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.
Day- to- day Operation:
Customer Experience Management:
- Ensure a seamless, high- touch customer experience from reservation to post- dining.
- Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.
Staff Leadership:
- Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.
- Lead, inspire, and manage the front- of- house team to deliver exceptional service.
Operational Excellence:
- Ensure compliance with food safety and health regulations.
- Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.
- Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.
Financial Performance:
- Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.
- Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.

Yêu cầu công việc

- Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3- N2).
- Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence.
- In- depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining
- Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations
- Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls
- Minimum 3–5 years of experience managing high- end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels
- Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non- stop improvement mindset
- Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience).
- Professional English proficiency
- Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office
- Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, có nhiều cơ hội trải nghiệm ở phân khúc khách hàng cao cấp
- Tham gia BHXH, BHYT đầy đủ theo luật Lao động
- Mức lương thưởng hấp dẫn, phù hợp với năng lực làm việc
- Hưởng các chế độ phúc lợi, thưởng theo đúng quy định của Nhà nước và Công ty

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-02 14:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/01/2026
Hình thức làm việc
Khác
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Nhà Hàng (OMasake) - Mã tin đăng: 5432538. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MASTERISE GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây