Quản Trị Nhân Sự (HR & Admin Manager)

CÔNG TY TNHH MIDWAY METALS VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Châu Sơn, Phủ Lý, Hà Nam - Thành Phố Phủ Lý (Hà Nam)
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

•Budget control: Prepares budget of human resource operations
•Develop and maintain effective internal & external communication methods.
•Represents organization at personnel-related hearings and investigations.
•Ensure all employees comply with the HR Policies and Procedures.
•Administer effective delegation in all departments.
•Be responsible for all HR activities Ensure HR Policies and Procedures are aligned with the company’s culture, strategy, objectives and standards, and comply with local legislation.
•Reviewing, developing and implementing HR strategies, internal policies, HR manuals, to be in line with the Company’s strategies and values.
•Managing Employee Recognition programs, Performance & Reward programs, recruitment, Employment cost.
•Conducts wage surveys within labour market to determine competitive wage rate.
•Analyses wage and salary reports and data to determine competitive compensation plan.
•Recruits, interviews, tests, and selects employees to fill vacant positions. Coordinates management training in interviewing, hiring, terminations, promotions, performance review & safety (HES).
•Plans and conducts new employee orientation to foster positive attitude toward Company goals.
•Identify management/personal development training needs, develop and implement the program.
•Manage and implement annual performance appraisal processes and continue to improve effectiveness.
•Administers benefits programs such as health social insurance, vacation, annual leave, sick leave, leave of absence.
•Manage all the records of benefits plans participation such as insurance and pension plan, personnel transactions such as leave records, hires, promotions, transfers, performance reviews, and terminations, and employee statistics for government reporting.
•Advises management in appropriate resolution of employee relations issues.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

•Deep knowledge on labour law and Government regulations.
•Possess good interpersonal skills. Good human relations
•High level understanding of planning, forecasting and financial experience to create the budget
•Bachelor’s degree in Human Resource Management/Business Administration/English
•At least 03 years of experience in the same position in a manufacturing environment. Prefer hometown is in Ha nam.
•Ability to work under high pressure.
•Very strong at problem-solving, conflict, crisis management skill and negotiating skill.
•Highly skill in Microsoft Office: Word, excel and Power point
•Strong leadership through influence and effective conflict resolution
•Good management, communication and presentation skills.
•Fluently in English Work experience in international companies is critical.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Healthcare for you and your family
- Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...
- Training opportunitie

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-15 19:38:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Trị Nhân Sự (HR & Admin Manager) - Mã tin đăng: 628215. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Châu Sơn, Phủ Lý, Hà Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản Trị Nhân Sự (HR)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây