Receptionist - Admin

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN MỘT THÀNH VIÊN CHỨNG KHOÁN MAYBANK KIM ENG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Telephone exchange duty and Welcomes visitors:
Welcomes visitors in person or on the telephone, answering or referring inquiries.
Have a good manner in taking the phone calls.
Screening phone calls, enquiries, requests and transfer it to the right people.
Delivering and receiving letters:
Daily mail or document pickup and delivery (by 10:00 AM and 03:30 PM)
Follow company’s guidelines on dealing with incoming email, mails, faxes... and archive:
All documents, mails in/out relating to authorities need to be proceeded at the soonest.
Follow up to make sure documents, mails be delivered on time.
Register to the logbook all documents, mails in/out relating to authorities.
Manage stationery and equipment:
Set up a new hire&039;s workstation and stationery.
Managing meeting room:
Manage meeting rooms upon requests properly.
Make sure the rooms always clean and in good order before and after the meetings.
Give priority for the meetings related to customers, business development.
Manage meeting’s equipment (Polycom).
Give feedback to requesters when there is something not in accordance with requester&039;s plan.
Other duties:
Maintain a neat and clean reception area, public area.
Perform other tasks assigned.
Update extension list monthly to Product Delivery Solutions Dept.
Register goods in and out of the building.
Issue access cards for new hires and withdraw access cards for leavers.

Yêu cầu công việc

Willing to learn, hard- working, carefulness, integrity.
Degree in Any Discipline but Degree or certification on Admin will be preferable.
Hard working, care, accuracy and speed.
Good English communication skill.
Energetic.

Quyền lợi

Phụ cấp cơm trưa.
Lương tháng 13.
BHXH full lương theo quy định Nhà nước.
12 ngày phép/năm.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-03 23:52:09

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist - Admin - Mã tin đăng: 4073476. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: Tòa nhà Pearl 5, số 5 Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây