Receptionist & Admin Executive (Nhân Viên Lễ Tân - Hành Chính)

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ GENERALI VIỆT NAM
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
TP.HCM
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DUTIES:
-Greet & welcome guests as soon as they arrive at the office, and direct them to the appropriate person and office;
-Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures);
- Work with security and transporter to manage and maintain the lobby of the building, record suppliers’ and contractors’ information when their staff check in or check out of the building, record guests information…
-Manage office stationery, which includes: receive purchase request, create check-list to follow-up on import and export, deliver and clear out stationery on monthly basis;
-Work with several suppliers to deliver great services, follow up and accomplish payment process with the suppliers;
-Receive, categorize, and deliver posts, documents, ETC. to related department/staff. Record & check-up on sent-out posts as well as post-fee;
-Answer, screen and forward incoming phone calls;

Yêu cầu công việc

JOB REQUIREMENTS:
Education:
- College degree in Economics/Business Administration, Tourism.
Experience:
- At least 01 year of experience in administrative jobs.
Skills:
- Good command of English, excellent communication skills, and problem-solving.
- Passionate for delivering good service.
- MS Office.
- Good command of spoken and written English and Vietnamese is required.

Quyền lợi

- Tham gia các loại bảo hiểm bắt buộc
- Môi trường làm việc năng động, trẻ trung với nhiều hoạt động chăm sóc và gắn kết nhân viên

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-07-07 07:02:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist & Admin Executive (Nhân Viên Lễ Tân - Hành Chính) - Mã tin đăng: 2847317. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 17, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
PG/PB/Lễ tân, Hành chính/Thư ký/Trợ lý, Biên dịch/Phiên dịch
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây