Receptionist and Administrator

CÔNG TY TNHH HBP PROJECT MANAGEMENT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


•Answer telephone in a correct manner, and transferring messages;
•Marketing of the Company in an appropriate image;
•Reception of guests in office;
•Arrange meeting room and schedule as required;
•Transport coordination – cars and taxis;
•Maintain the business contact list of Contractors, Suppliers and Specialists;
•Take good care of Tea room and make sure things are available for services;
•Take care of reception area and ensure that telephone & Fax lines are run smoothly and without disruption;
•Inward and outward correspondence and records;
•Issue drawings and transmittal documents;
•Ensure project timesheets prepared weekly and send all to HR on monthly basic;
•General filing for Project.
•Follow the standard of HBP Filing Archive;
•Provide air-ticket and hotel booking services and make sure that it is effective cost;
•Provide sufficient stationary and make sure that stationary is being used economically;
•Translate documents as required
•Prepare proposal & relating documents as instructions;
•Introduce new staff; Arrange working facilities and train in procedures, telephone system and office equipment;
•Other tasks assigned by Office Manager.

Yêu cầu công việc


* Minimum Qualifications: Bachelor Degree (English language/ Foreign Trade/ Business Administration are preferred)
* Minimum Experience:
- 1-2 years in similar position with foreign company
- Good-Excellent English
- Construction background is preferred

Quyền lợi





In accordance to Company's Policy


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-24 20:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist and Administrator - Mã tin đăng: 936586. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 1 Đinh Lễ, Phường 12, Quận 4, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chánh/Thư ký, Dịch vụ khách hàng, Biên phiên dịch
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây