Receptionist cum Admin

CÔNG TY TNHH ONPOINT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Stationery and Equipment Monitoring: Track and manage office supplies, equipment, and facilities to ensure smooth day- to- day operations.
- Safety and Hygiene Oversight: Monitor and manage office- related matters concerning safety, security, and cleanliness.
- Office Facility Management: Oversee and ensure the proper functioning of the company’s facilities and office operations.
- Meeting and Event Coordination: Organize and schedule meetings, conferences, and office events, including booking meeting rooms, arranging catering, and preparing necessary materials.
- Visitor Management: Greet and assist visitors, ensuring proper sign- in and directing them to the appropriate staff members.
- Travel and Accommodation Coordination: Arrange transportation and lodging for employees, manage visa applications, and assist with work permits for visitors.
- Mail and Communication Management: Handle incoming and outgoing correspondence, ensuring timely distribution to relevant departments.
- Employee Support Services: Serve as a point of contact for employees’ administrative needs, such as requests for office supplies, equipment, and general office inquiries.
- Expense Management: Handle office- related payments, including rent, utilities, phone bills, express deliveries, taxi services, food and beverages, etc.
- Ad Hoc Tasks: Perform additional administrative duties as assigned by the Board of Directors (BOD) and Heads of Departments (HOD).

Yêu cầu công việc

Education background requirements: Bachelor of relevant experience.
Experience/Industry requirements:

Strong attention to detail to ensure tasks are completed accurately and on time
Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and general office software, with the ability to quickly learn new tools. Knowledge of basic IT support (printers, meeting room tech) is a plus
Ability to troubleshoot and solve basic office- related problems proactive
Good command of English, both written and spoken
Exceptional ability to multitask, prioritize tasks, and manage time efficiently
Good appearance and excellent communication skills
2- 4 years of experience in an administrative, office management, or secretarial role is usually required.

Competency requirements:

Management: The ability to plan, prioritize, and manage time efficiently to meet deadlines and balance tasks, boosting productivity.
Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects, and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done
Centric: Build strong customer relationships and deliver customer- centric solutions.
Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments, and the company

Benefits

Onpoint&039;s policy

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-16 09:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist cum Admin - Mã tin đăng: 4720098. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ONPOINT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây