Receptionist cum Admin

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

GREETING AND WELCOMING (25%)

Ensure security and safety in the reception area with proper procedures and access control.
Maintain and manage office equipment (projectors, printers, etc.), and ensure the quality of fresh flowers at the reception desk.
Receive and answer phone calls, and direct calls to the customer service hotline or relevant departments.
Welcome and guide customers, partners, and candidates visiting the company office to the correct person and department.
Ensure the reception area is always tidy, organized, and professional.

MEETING ROOM MANAGEMENT (15%)

Prepare weekly important meetings for the Board of Directors (BOD).
Ensure meeting room facilities and equipment are always in good condition.
Manage and coordinate meeting rooms.

COURIER SERVICE MANAGEMENT (15%)

Manage and monitor the company&039;s courier service costs.
Manage, arrange, store, and handle incoming and outgoing mail according to company regulations.
Manage courier contractors and process monthly payment documents.
Receive courier service requests from departments and coordinate with suitable contractors.

TRANSPORTATION SERVICE MANAGEMENT (GRAB, TAXI) (15%)

Process monthly payment documents.
Manage and monitor monthly Grab and Taxi usage costs for departments.
Work directly with service providers: Grab, Taxi Mai Linh, Taxi Vinasun. Ensure continuous service usage.

VEHICLE AND DRIVER MANAGEMENT (10%)

Track and provide fuel vouchers for company drivers weekly and monthly.
Coordinate with the company’s driver team, handle issues related to fuel, maintenance, and essential office supplies for vehicles.
Arrange schedules and coordinate internal company vehicles for employee use.

BUILDING COORDINATION (10%)

Manage the access card list and employee parking list at the building.
Ensure information reception from the building to send notifications to the entire company.
Make and send support requests to the building.
Manage the communication system between the company and the building.

OTHERS (10%)

Plan, coordinate with the Admin Team to come up with ideas and decorate the office.
Support the HR department in organizing internal events.
Other tasks assigned by Line Managers.

Yêu cầu công việc

Supportive and team- oriented spirit.
Ability to communicate professionally and work with customers and suppliers.
Gender: Male or Female, good- looking, professional demeanor.
Proficient in using Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and other software.
Experience as a Receptionist in companies or 4- 5 star hotels.
Good problem- solving skills.
Ability to organize work and multitask.
Careful, honest, self- reliant, and proactive.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 09:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist cum Admin - Mã tin đăng: 4611762. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lầu 6, Tòa nhà Saigon Royal, Số 91 Pasteur, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây