Receptionist cum Admin Executive

THE BRANCH OF CBRE (VIETNAM) CO.,LTD IN HANOI CITY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

RECEPTIONIST DUTIES:
* Check meeting rooms as well as the reception area
* Greeting, answer and transfer phone call as well as welcome guest in a professional manner
* Handle incoming and outcoming mails
* Manage the car booking and meeting room booking
ADMIN DUTIES:
* Manage the service contract and liaise with vendors (car, tea lady, office maintenance, etc.)
* Manage the drivers, check the tools in cars
* Monthly update the contact list
* Support to arrange the room reservation as well as the transportation for visitors
* Arrange the Receptionist and Saturday Roster
* Name card order
* Ad- hoc reports: VN Air Travel- Carbon Reporting, CBRE Asia Carbon Emission Reporting- Car Fleet & Facility,…
* Insurance for expatriates
* Announce any information from building
* Contact and liaise to collect the corporate rate for hotel reservation (included room and meeting room)
* Represent for CBRE to work with vendor about the flight and hotel reservation, check monthly debit note
HR ADMINISTRATION DUTIES:
* Update staff leave entitlement
* Translation company policy and compliance from English to Vietnamese and vice versa
* Assist in training courses, record the quotation and staffs&039; commitment
* Support to organize company events (Mid- autumn, quarterly staff meeting, etc.)
* In charge of paperwork for expatriates: visa, temporary resident card
* Follow up the expiry date of probation and labor contract
* Check attendance record, finalize and send to Business Line Leader

Yêu cầu công việc

Required Knowledge and Skills:
* Ability to comprehend and interpret instructions, short correspondence, and memos and ask clarifying questions to ensure understanding.
* Ability to understand and carry out general instructions in standard situations. Ability to solve problems in standard situations.
* Ability to write routine reports and correspondence. Ability to respond to common inquiries or complaints from clients, co- workers, and/or supervisor.
* Intermediate experience with Microsoft Office Suite.
Qualifications and Education:
Bachelor degree and a minimum of two years of related experience and/or training.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-18 12:55:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist cum Admin Executive - Mã tin đăng: 4197734. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE BRANCH OF CBRE (VIETNAM) CO.,LTD IN HANOI CITY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây