Receptionist cum AdminASUS VIỆT NAM

ASUS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 10, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Let&039;s have a look at the job in general
As a Receptionist cum Admin, you will be the first person who contacts employees & customers when they enter the ASUS office. Your primary responsibility is to welcome people, give them instructions around the office, and manage supplies in the office & other admin tasks. You will report directly to the Office Manager & support the Country Director.
What are you expected to do?

Welcoming guests, directing visitors, providing accurate basic information, answering phone calls
Assist with expats leasing apartments and handling rental contracts and supplier contracts.
Greeting flowers: Receive & book flowers as an approval package, record and follow the debt to apply for monthly payment. Preparation for newcomer/termination: Set new or Remove fingerprint; Employee name card; Parking Card (Register/Change information/Cancel)
Transportation management: list of taxi cards and taxi fees.
Receive/send mail and documentaries via post, shipment, or forwarders (Viettel post; DHL), and manage Viettel Post & DHL monthly payments.
Be responsible for payment: manage & apply expat&039;s apartment payments and payments to office suppliers monthly.
Monitor & control pantry: order water; monitor tea lady to ensure working areas are tidy and clean
Manage Notebook storage: Manage and prepare equipment and a laptop for the newcomer, collect the handover form, and update the OA follow list.
Stationery management: Monitor, control, and order stationery monthly according to the department&039;s requirement & fill documents & other office supplies accurately
Meeting room arrangement: Arrange and monitor the meeting room schedule; prepare all related meeting processes from booking; set up the room with all necessary stationery; make sure all equipment is working well; and then inform associated participants.

We are thrilled if you own the following qualities.

Good at MS Office.
Willing to go outside to assist with clerical duties such as submitting/notarizing documents, getting VAT invoices, etc.
Honest and Hardworking.
1- 2 years working experience in administration (in a foreign company size 100+ is a big plus);
English Communication Level
Proactive and teamwork spirit.
Good organizational and multi- tasking abilities.
Good interpersonal & communication skills.

Success Profile

Careful & have good time management.
Detailed- oriented
Problem solver

Quyền lợi

We&039;re happy to offer our employees the following benefits.
Great performance makes great income! To the team of ASUS, you will get:

Competitive income: base salary + 13th- month salary
Annual health check
MNC environment with dynamic co- workers
Gifts on special occasions

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-04 18:35:14

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist cum AdminASUS VIỆT NAM - Mã tin đăng: 4252917. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 117 Nguyễn Du, Bến Thành, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây