Receptionist Cum Office Admin

CÔNG TY TNHH SODEXO VIỆT NAM
Mức lương
9 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Service scopes are as following but not limited to:
Front Desk Service
• Performing ad- hoc administrative duties Job Description, Page 2 of 2
• Keep Front of House area in a prestige condition at all times. • Ensure all visitors display the appropriate identification badges.
• Ensure that service providers, contractors and vendors are received, directed & escorted appropriately according to their purpose of visit.
• Manage telephone engagement during business operating hours such as answer incoming calls, with proper greetings; pick up phone in 3 rings. Timely and effective communication at all times.
• Provide a friendly, welcoming, and professional first impression to all & ensure all exiting guests receive a personalised, friendly and courteous farewell.
• Maintain high standards of presentation in the reception area and office operation duties.
• Receptionists have to be an image of the company.
• Coordinate with client on meeting room reservations and ensure conference rooms are appropriately setup and configured according to the Room Preparation Guide.
• Work with office cleaner to maintain public areas (reception lobby, pantry & meeting rooms) in a clean and tidy condition. Manage mail distribution and courier services as well as stationery and PPE/ uniform distribution for clients
• Transportation service administration.
• Register incoming visitors/guests using the Visitor Management System, ensure guests and visitors are appropriately attended to, accommodated, facility provided and comfortable for the duration of their visit.
Administrative duty:
• Any other ad- hoc projects as assigned by the General Services Manager
• Communicate status, work activities, and potential problem reports to internal and external stakeholders
• Maintain records and reports necessary to comply with Company, government, and accrediting agency standards, regulations, and codes.
• Manage, tracking and reporting of ongoing activities such as of account receivables, accounts payables, client’s job/work requests, invoices, GRRs, purchase orders, vendor’s tax invoices, inventory, ETC.
• Provide administrative support for the operation of the office in a variety of administrative matters for difference department.
• Assist Site Manager in the monthly/quarterly/year- end reporting to ensure promptness, accuracy and integrity of results at the unit and department level.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-04 00:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist Cum Office Admin - Mã tin đăng: 4616712. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SODEXO VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây