Receptionist (Mandarin Speaking) - Nhân Viên Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Trung)

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Know set key performance objectives and ensure to meet rooms financial and non- financial metrics such as upselling revenue, IHG Rewards Club Member recognition and enrollments, Arrival/Departure scores and other metrics set by resort management
Pay attention to small details, which visually expresses in a spotlessly clean workspace, outstanding services and a well- groomed appearance
Create a warm and welcome arrival experience to all guests by acquiring all necessary information about the guests before their arrival to make the experience as seamless and personalized as possible
Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling room types and resorts services such as restaurants and bars, spa, tours and transportation, other miscellaneous activities
Handle emails and phone calls in a prompt and professional manner
Acquire extensive knowledge of the resort activities and life on Phu Quoc island along with deeply understanding of guests needs in order to create most personalized recommendations and unforgettable experience
Handle cash float, all financial procedures, reports and paperwork in a an accurate, highly responsible and honest manner according to hotel policy
You are one of the last associates to bid guest a farewell, so you need to ensure that the experience will leave a long lasting memory by being well prepared with accurate billing and guests departure arrangements
Understand and respect guests privacy, ensures discretion and confidentiality of guests stay and their inquires at all times. This is related to personal information and requests that do not violate resort policies and law of Vietnam
Ensure a strict control over the room keys. Follow resort policy of safety and security while handling lost key situations
Handle Lost & Found items honestly, accurately, in a professional manner and in accordance to resort policy

Yêu cầu công việc

Can work in rotated shifts
Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Fluent in English is a must
At least 1- year of service in five- star hotel
Possess the customer service- oriented mindset
Can speak Mandarin
Able to use Opera or other Hotel Management Systems

Quyền lợi

At least 14 annual leave, 2 days off per week
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
International working environment
Insurance as labor law
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
Relocation, repatriation allowance
Healthcare insurance for personnel for at least 6- service months colleagues and for the family after working 2 years
Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
7 accident insurance
Language allowance
Other benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 18:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist (Mandarin Speaking) - Nhân Viên Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Trung) - Mã tin đăng: 4529669. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây