Recruitment Manager

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Required Skills
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. Fluent in Vietnamese and a high level of verbal and written English
• Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Good writing skills
• Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Qualifications
• Bachelor’s degree or Diploma in Human Resources or Business Administration.
Experience
• 3 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work- related experience.

Yêu cầu công việc

Required Skills
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Good writing skills
• Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. Fluent in Vietnamese and a high level of verbal and written English
• Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Qualifications
• Bachelor’s degree or Diploma in Human Resources or Business Administration.
Experience
• 3 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work- related experience.

Quyền lợi

Required Skills
• Good writing skills
• Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. Fluent in Vietnamese and a high level of verbal and written English
• Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications
• Bachelor’s degree or Diploma in Human Resources or Business Administration.
Experience
• 3 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work- related experience.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:47:49

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Recruitment Manager - Mã tin đăng: 4156649. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tổ 3, Khu phố 7, thị trấn An Thới, huyện Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây