Regent Services Attendant - Nhân Viên Tổng Đài

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Work in a collaboration with other departments and provide supportive environment to other collegues
Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Update Internal Directory book, make sure that the contact information is accurate and up to date at all times
Acquire extensive knowledge of the resort facilities and offerings, which allows you to give best recommendations that would satisfy guest needs
Handle guest internal and external messages, wake up calls and make sure they are delivered as per request and in line with Brand Standards
Acquire exceptional communication skills, professional telephone etiquette guided by IHG Brand Standards, ensure that each and every guest experience with Regent Service Center is pleasant, efficient and memorable
Solve minor problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. Instantly report guests feedbacks and issues to superiors in order to find a prompt and best solution
Make proper records of all guests requests and feedbacks in order to track and analyze the data when needed
Provide clear communications throughout all departments in the resort, follow up on completion of guest requests with department/staff in charge to make sure they are done in a correct and timely manner
Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling room types and resorts services such as restaurants and bars, spa, tours and transportation, other miscellenious activities
Communicate with colleagues through body language and voice while always maintaining a calm and gracious tone

Yêu cầu công việc

Able to communicate effectively in English is a must
Good communication skills in handling inquiries from customers by phone.
Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Prefer candidates with at least on service year but fresh candidates are welcome to apply.
Working with multi- cultural teams

Quyền lợi

Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
14 annual leave, 2 days off per week
International working environment
Rest and relaxation: 1 million per 3 service months
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
Relocation, repatriation and home leave allowance
Insurance as labor law
Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
7 accident insurance
Other benefits will be discussed during the interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-25 08:30:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Regent Services Attendant - Nhân Viên Tổng Đài - Mã tin đăng: 4180199. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
services attendant tại tỉnh/thành