Remote Customer Support Collaborator(4-Hour Shift)

XIPAT FLEXIBLE SOLUTIONS COMPANY LIMITED
Mức lương
10 - 12 triệu/ngày
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Develop trusted advisor relationships with key customers.
Clarifying the customer’s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution;
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always;
Answering questions about features, documenting any technical issues, and passing them on to the product team;
Build and maintain strong, long- lasting client relationships;
Creating support tickets for the team;
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support;
Collecting customer information and analyzing customer needs to get insights into current/ future products or services;
Responding promptly to customer inquiries;
Communicating with customers through various channels such as phone, email, social media, or ticket system;

Yêu cầu công việc

The interview process consists of 3 rounds:+ Round 1: Writing test;+ Round 2: Case Study live chat with an agent;+ Round 3: Interview.
Great attention to detail and accuracy;
Available to work from: 0 AM to 4 AM (Tuesday- > Saturday);
Proficient typist and easily adapts to new software applications;
Onboard training requirement: 10 days in company 30 minutes weekly or bi- weekly to online training sessions, based on the team’s requirements after finishing onboarding time;
Good English for Writing, Reading, Listening, and Speaking (IELTS, TOEIC level equivalent to 5.5 or higher);
Great problem- solving skills and ability to collaborate;
At least 1 year of experience in Customer Support;
Candidates with flexible full- time job is a Priority to participate in training with the Xipat team;
Optimistic, enthusiastic, and people- centric focus;
Self- motivated individual who enjoys winning as a team;

Quyền lợi

Bonus: Review bonus, Feedback, Cross – upsell. Income up to 10 – 12 mil;
Salary 5 NET – 7 NET;
Bonus Holiday, Tet.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-22 16:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Remote Customer Support Collaborator(4-Hour Shift) - Mã tin đăng: 4583431. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 18, Ngõ 11, Thái Hà, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Bán thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây