Remote Customer Support Collaborator(4-Hour Shift)

CÔNG TY CỔ PHẦN PHẦN MỀN CYBER
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Đống Đa, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Clarifying the customer’s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
Answering questions about features, documenting any technical issues, and passing them on to the product team.
Creating support tickets for the team.
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always.
Communicating with customers through various channels such as phone, email, social media, or ticket system.
Collecting customer information and analyzing customer needs to get insights into current/ future products or services.
Responding promptly to customer inquiries.
Develop trusted advisor relationships with key customers.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships.

Yêu cầu công việc

Candidates with flexible full- time job is a Priority to participate in training with the Xipat team.
Great attention to detail and accuracy.
Great problem- solving skills and ability to collaborate.
Optimistic, enthusiastic, and people- centric focus.
Onboard training requirement:10 days in company 30 minutes weekly or bi- weekly to online training sessions, based on the team’s requirements after finishing onboarding time.
Good English for Writing, Reading, Listening, and Speaking (IELTS, TOEIC level equivalent to 5.5 or higher).
The interview process consists of 3 rounds:+Round 1: Writing test+ Round 2:Case Study live chat with an agent+ Round 3: Interview.
Proficient typist and easily adapts to new software applications.
Available to workfrom 8 PM to 0 AM (Monday- > Friday).
Self- motivated individual who enjoys winning as a team.
At least1 year of experiencein Customer Support.

Quyền lợi

Salary5 NET – 7 NET.
Bonus: Review bonus, Feedback, Cross – upsell. Income up to 10 – 12 mil.
Bonus Holiday, Tet.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-16 18:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Remote Customer Support Collaborator(4-Hour Shift) - Mã tin đăng: 4482147. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PHẦN MỀN CYBER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 4 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Part-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây