Report & QA Leader [Trưởng nhóm QA & Báo cáo]

CENTRAL RETAIL VIETNAM - GO_BIGC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* MISSION/ SUMMARY:
- Design and maintain advanced reporting systems to provide actionable insights into customer service performance and customer experience trends.
- Drive initiatives that continuously improve customer satisfaction and reduce service delivery issues.
- Develop and implement a comprehensive QA framework to ensure consistent customer service quality across all channels.
* RESPONSIBILITIES:
* QA:
- Implement QA all complaint, order & inquiry cases.
- Create plan for the QA process and report.
- Assess the CS/CX team&039;s effectiveness.
* Reporting & KPI:
- Monitor and document daily, weekly, and monthly summaries and specifics for each region.
- Utilize important measures to gauge performance.
- Keep management informed on issues and problems.
* Training & building SOPs/ SLAs/ FAQs:
- Assess staff competencies and offer suggestions for enhancing operations.
- Develop and enhance the CS/CX team&039;s SOPs/ SLAs/ FAQs.
- Make plans and deploy training to teach new hires and enhance the abilities of current CS/CX staffs.
* Other Activities:
- Additional tasks as delegated by manager.
- Plan CX activities with manager.
- Analyze rivals and provide the keys.
- Lead the QA and reporting team to guarantee that all reports are completed on time.

Yêu cầu công việc

REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE:
- Office skills: With good skill at Microsoft office, especially Excel – Power BI – Power Point
- Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission.
- Education: Bachalor’s degree required
- Language: Good English
COMPETENCIES:
+ Attention to detail
+ Proficient in using Power BI, Microsoft Office (Excel, Power point, Word)
+ Performance oriented
+ Familiar with CS- CX offline and online (chatbox/livechat/ fanpage management is a plus)
+ Bachelor’s degree required
+ Familiar with skills relating CRM systems as a plus
KNOWLEDGE & EXPERIENCE:
- Knowledge:
+ Customer Service/ Customer Experiences
+ CRM Systems
- Experience: 2- 5 years
+ CS- CX in FMCG/Retail/Ecommerce
+ QA & Report

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-05 20:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Report & QA Leader [Trưởng nhóm QA & Báo cáo] - Mã tin đăng: 4620266. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CENTRAL RETAIL VIETNAM - GO_BIGC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây