Representative, Client Services

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
cà mau
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Report to Client Service Manager, the CSR is responsible for the followings:
- Keeping attuned to customer feedback and customer service trends, and implements/recommends appropriate improvements; ensures productive partnership with all departments.
- Support Agency Development (AD) team in admin tasks
- Ensuring the accurate and timely resolution of walk-in clients’ inquiries and requests.
- Meeting the section’s customer service objectives of providing the highest possible quality service to both internal and external clients through phone, fax, correspondences and other customer contact channels. This includes providing on-the-job product and policy training as well as performance feedback on a continuous day-to-day basis.
Main Accountabilities
- Printing materials management: ordering, delivery to agents as request
- Cash deposit in bank & prepare daily cash report
- Support AD in admin tasks: prepare for GS/BOS/contest/recruitment activities
- Deliver policy set & get back the signed acknowledgement letter
- Other tasks assigned by manager
- Process daily transactions: receive new application/policy change requests/premium
- Provides excellent “front-line” service over the telephone and face to face.
- Monitors outstanding/ unresolved/ referred cases/requests; coordinates with the back-end support unit as needed and updates case log until resolved based on agreed turnaround time.
- Support Admin in office management
- Support Claim for investigation tasks
- Temporary receipts management including issue, take back, audit, ect.
- Follow up and push to collect renewal premium efficiently
** Hồ Chí Minh – Temp 8 months, Long An – Temp 8 months, Hoàng Mai (Hà Nội), Cà Mau, Bắc Giang

Yêu cầu công việc

- Excellent service orientation and skill in handling phone and face to face interactions with customers
- Imaginative, presentable and creative problem-solver
- Excellent attendance and punctuality record
- Must be highly customer-oriented; and an effective team player with high stress tolerance
- Must have very pleasing voice and excellent communication, interpersonal, organization and listening skills
- Good at MS Office
Education and experience
- College graduate with at least 1 year experience in front-line customer service function.

Quyền lợi

In accordance with Company Policy

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-22 09:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Representative, Client Services - Mã tin đăng: 499521. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm, Thời vụ/Hợp đồng ngắn hạn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây