Reservation and Communication Agent

CAPELLA HANOI HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Assists in transferring inter- department and guest calls efficiently and accurately to ensure a smooth communication. Periodically update directory to ensure accurate information.
Adhere and comply to all departmental procedures, workplace safety and security policies set by the company.
Maintains strong working relationships with other departments to ensure effective communications for operational issues, serves as a role model for inter- departmental collaboration and support
Logs and organize wake- up call requests under the appropriate system and provide timely wake- up call service. Coordinate with the relevant department for special requests.
Receives and log messages for guests and colleagues under the appropriate system and ensure timely delivery of message to them.
Indicate special room reservation types (e.g., complimentary rooms, travel agent inspection rates, and wholesale reservations) by inputting the correct code and rate into the reservation system.
Oversee accuracy of room blocks and reservations by monitoring all GDS channels, hotel websites and OTA platforms.
Be confident in answering questions regarding hotel’s offerings, guest room features and emergency protocols.
Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
Operate telephone switchboards and systems to advance and complete connections, including those for local, long distance, pay telephone, mobile, person- to- person, and emergency calls.
Effectively communicate with all departments for guest requests and ensures that proper recordings of requests are logged in the appropriate system (e.g. KnowCross).
Report any issue or damages and breakdowns found to the relevant department. Follow up with the work order status to ensure that issue is resolved.
Ensures consistent delivery of personalized service when answering all incoming and outgoing calls with proper telephone etiquette and a calm demeanor.
Preparing and process Pro- forma Invoice and Advance Deposits (Credit cards) and apply to appropriate guests accounts on daily basis.

Yêu cầu công việc

Work pressure
Ability to communicate, train, solve problems, handle situations quickly
More than 3 years of experience working in a related position at 3 & 4 star hotel resorts or more.
Good leadership and team management skills

Quyền lợi

Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year
To develop career in a dynamic and professional international working environment
Competitive salary
Enjoy monthly service fee with high rate
Participate in periodic team bonding activities
13th month salary bonus according to revenue
Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-01 06:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Reservation and Communication Agent - Mã tin đăng: 5369963. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CAPELLA HANOI HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây