Reservation and Customer Services - 8-month contract

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities

Providing customers with accurate and up- to- date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer- focused manner.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Compliance with Principle’ Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
Represen EY Airline to recieve booking from customers.
AWB stock control.
Perform other duties as assigned.
Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in “ready for carriage” condition.

Yêu cầu công việc

Qualifications

Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Fresher/newly- graduate or 1 year of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Strong communication and interpersonal skills.
Be willing to work overtime and follow the airline&039;s work schedule.
Positive attitude and a willingness to learn
Good in English.
Ability to work independently and as part of a team.
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.

Benefits

Competitive salary and benefits package
Opportunity to extend labor contract base on the business situation
Opportunity for professional growth and development
Opportunity to work in a fast- paced and dynamic environment

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-23 01:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Reservation and Customer Services - 8-month contract - Mã tin đăng: 4504075. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức, Thời vụ/ Nghề tự do
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây