Reservation Manager

AMANOI RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Hải, Ninh Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Overview
• Oversee all reservation activities such as ensuring an efficient and organized system of booking Pavilions and Residence to attain maximum occupancy and personalized quality of service rendered by the Reservations Section
• Take charge in the implementation of management operations, procedures, and identification of new and best revenue opportunities to maximize resort’s and Residence’s revenue
• Oversee all reservation activities ensuring an efficient and organized system of booking rooms to attain maximum occupancy
• Ensures efficient and personalized quality of service rendered by the Reservations Section

Primary Responsibility

• Coordinate with the Accounting Department in the billing/payment arrangement with the guest
• Take charge in the implementation of management operations, procedures, and identification of new and best revenue opportunities to maximize resort’s room revenue
• Ensure all policies and procedures of taking and accepting reservations are followed
• Prepare occupancy forecast on a weekly and monthly basis, and advises Management on such
• Accept all reservations forwarded by the international network or forward requests to other Aman as required by guests
• Oversee the reservation department in systematic, orderly and efficient manner
• Liaise closely with the Executive Housekeeper, FOM and Assistant Residence Manager for reservations status, guest arrivals, pre- arranged and special requests highlighting VIPs
• Maintain familiarity of all other Aman properties as may be useful in selling, promoting and advising such to potential guests
• Identify training needs of reservations team and provide training to all new employees at the reservation
• Manages the reservations team members in making sure that they respond promptly to anyone requesting for a room reservations and inquiries
• Coordinate with the Sales Office in HCMC, ensuring an efficient update on local or Travel Agents booking
• Be knowledgeable of the current booking pace, performance statistics, price review, and manipulating room availability and rates

Yêu cầu công việc

Positive, engaging and energetic personality
Computer literacy, expert in Opera system
Proven experience as Reservation Manager role or similar
Flexible in work schedules
Excellent communication skills, both written and verbal (in Vietnamese and English)
Able to handle a fast- paced environment with confidence
Good selling skill
Able to be organized, manage time wisely

Quyền lợi

Full board
Incentive bonus
JLT Health care package after 6 months of service
13th Month salary
Accommodation (for staff out of Ninh Thuan)
Competitive salary + Service charge (minimum 5mil/month)
Daily shuttle bus (for those who stay in Phan Rang)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 13:05:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Reservation Manager - Mã tin đăng: 4233715. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Vĩnh Hy, Vĩnh Hải, Ninh Hải, Ninh Thuận

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây