HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT
Mức lương
20 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities:

Receive and process feedback from customers that employees cannot handle themselves; Responsible for answering/feedback to customers.
Monitor compliance with restaurant regulations.
Restaurant representatives work and resolve relationships with state agencies and local organizations related to the restaurant.
Check raw materials, tokens, and food for preservation, shelf life, quality status, inventory volume, etc.
Manage and control service lobby area assets: items, equipment and machinery...; have a maintenance plan, restaurant equipment maintenance and repair plan;
Provide guidance and training to employees under management."
Act as a representative to convey notices or requests from the office to employees under management.
Guide and help employees so they can complete their best work.
Make sure everything is ready to serve customers before opening time.
Inventory of assets (tools, equipment, etc.)
Monitor activities in the lobby area (before, during and after operating hours); Urging and reminding employees to perform; Coordinate and urge the Kitchen department to prepare dishes.
Arrange everything before closing shift and leaving.
Employee uniform management: inventory management, allocation, recall, etc.
Supervise the opening and closing of daily shifts.
Interview and recruit staff for the restaurant.
Schedule and manage employees&039; weekly work schedules, check and confirm employee overtime (if any);
Review tasks that need to be prepared before service time (all positions); Arrange for pre- booked tables;
In charge of QC positions and replace positions that lack staff in charge.
Make reports.
Evaluate the work performance of subordinate employees, participate in probationary evaluation or evaluation of labor contract renewal.
Responsible for all operations and work in the lobby area (drink counter, service area and restroom area).
Training for New Employees (as arranged and requested by the Training Department).
Manage all staff working in the lobby area (water counter, service and cleaning).

For more information about Watami Restaurant: https://www.facebook.com/Watami.Vietnam/
Contact via zalo: Ms. VanL 0908 278 918

Yêu cầu công việc

Being fluent in English
Stay the same position for at least 3 years
Having Japanese concept &039;s experience
Having strong management skill and operation skill

Quyền lợi

Services Charge
Paid holidays
13th month salary
PVI health care insurance
Enjoy holidays and Tet
Food allowance 45k/day
Social insurance, health insurance, unemployment insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-14 04:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4414497. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây