RESTAURANT MANAGER ( QUẢN LÝ NHÀ HÀNG)

SHERATON HANOI HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Managing Day- to- Day Operations
- Supervises and manages employees. Manages all day- to- day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees&039; absence.
- Maintains service and sanitation standards in restaurant, bar/lounge and room service areas.
- Reviews staffing levels to ensure that guest service, operational needs and financial objectives are met.
* Leading Food and Beverage Team
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Ensures and maintains the productivity level of employees.
- Identifies the developmental needs of others and coaches, mentors, or otherwise helps others to improve their knowledge or skills.
* Ensuring Exceptional Customer Service
- Ensures the quality, standards and meets the expectations of the customers on a daily basis.
- Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
- Manages service delivery in outlets to ensure excellent service from point of entry to departure (e.g., greeting from hostess, speed of order taking and food and beverage delivery, fulfillment of special requests, collection of payment & invitation to return).
- Meets with guests on an informal basis during meals or upon departure to obtain feedback on quality of food and beverage, service levels and overall satisfaction.
- Empowers employees to provide excellent customer service.
- Incorporates guest satisfaction as a component of departmental meetings with a focus on continuous improvement.
- Handles guest problems and complaints.
* Additional Responsibilities
- Ensures employees receive on- going training to understand guest expectations.
- Ensures employees are treated fairly and equitably. Strives to improve employee retention.
- Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.
- Identifies the educational needs of others, develops formal educational or training programs or classes, and teaches or instructs others.

Yêu cầu công việc

* Education and Experience :
- Bachelor&039;s degree
- Experienced in restaurant management
- Proficient in English.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 14:15:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin RESTAURANT MANAGER ( QUẢN LÝ NHÀ HÀNG) - Mã tin đăng: 4296555. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: K5 Nghi Tam, 11 Xuan Dieu Street, Tay Ho District, Hanoi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây